onsdag 17 oktober 2012

Workbook - 17/10

HDR-foto, ett bevis för att kreativiteten inte torkat totalt.

  Boken F*uck Logic 2 börjar kännas en aning upprepande vid det här laget. Öhlin bidrar mestadels med många olika tankesätt för att vända och vrida på problem från olika synvinklar. Vilket visserligen är en del av de svar som jag letar efter, men min rastlöshet börjar komma ikapp mig.

  Vidare är jag ytterst osäker på om jag slösar min tid med detta sätt att studera, som bekant brukar vi aldrig jobba såhär.



Till och med en sjö i höstmörker kan få lyster.

  Just nu är jag trött på det här och någonting måste hända för att jag ska få tillbaka gnistan. Om Kent kan leverera min tidigare nämna bok så kan jag troligen få nya synvinklar som kan hjälpa mig till målet. 

  För övrigt har jag ingen aning om jag ur skolans perspektiv gör rätt alls, efter den senaste handledningen. Workbook:en ska nu ha en mottagare (och plötsligt skulle tydligen hela detta block ha det?) och nu skulle det minsann vara andra bullar.



  Ingen feedback på första blocket heller, är jag underkänd? När ska jag i så fall komplettera? Var alla opponeringar godkända? Varför var vissa frågeställningar helt uppåt väggarna, men ändå förefaller dom glida igenom som ingenting?

  Så många frågor men ingen som ger ett konkret svar, allt man får är mera krav på sig hela tiden.
Det är så jag saknar Sydöstrans klara och tydliga direktiv. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar