tisdag 16 oktober 2012

Workbook - 16/10

Detta är mig bekant, kan jag känna.


  Dagen har gått till att återfinna motivationen och till att få fötterna på jorden. 
Det är högtid att leta upp flera källor och böcker. Sanna Davidsson tipsade mig om "Thinkertoys" av Michael Michalko ...  Och hon har alltid rätt. 

Öhlin bidrar med sina erfarenheter och bra litteratur.

Tänk fel, riktigt jäkla fel.

  Träffade en lärare för förra året, Björn Renner. Detta års elever har inte samma upplägg med lika mycket motion graphics. Inte för att jag är det minsta bitter, området är bland det mest inspirerade jag hållit på med. 

"Jag reviderade utbildningen för att det blev för tekniskt, där och då jag tänkte rent ekonomiskt  Det finns jättemycket jobb inom området."
 - Björn Renner

Dagens pepp, jag älskar motion graphics! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar