måndag 21 januari 2013

Workbook - 21/1 - Kandidaten börjar. Gruppkamrat funnen. Frågeställning på gång.

Nästan alla arbeten är på plats nu.

  Nu har kandidat-arbetet officiellt sparkat igång, med nya utmaningar och krav. Jag har en pålitlig arbetskamrat, ett projekt som vi delar med en annan mycket seriös grupp och vi har sakta men säkert börjat lista ut vilket område vi vill fördjupa oss inom.

  Jag har verkligen ingen rätt att klaga, om något så önskar jag bara att jag hade mera energi och ork. Är det min dåliga dyngsrytm, kosten eller det förbaskat kalla vädret? I vilket fall så ska jag försöka rycka upp mig lite.


  Hemsidan börjar till slut bli verklighet, vilket känns overkligt bra. Jag har önskat ha en egen hemsida i snart fem år, känns det som. Spännande att merparten av de arbeten som jag visar upp kommer från min tid i Blekinge och kanske två till tre är från min tid innan.

  Workbook är visserligen inte obligatoriskt för de kommande veckorna och det moment som följer men jag finner skrivandet rogivande och uppskattar möjligheten att ha något att gå tillbaka till för min kommande sammanställning.



Jag är inte helt säker på vad sidan om mig ska och bör innehålla, bör fråga runt om detta.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar