fredag 25 januari 2013

25/1 - Hårddisk-havri och ikoner

Telefon och mail som ikoner.

  Kandidatarbete varvas med att min externa hårddisk verkar ha blivit galen. Detta känns så klart otroligt kul, eftersom det var precis den sorts huvudvärk som jag önskade mig. Det hjälper verkligen inte alls att jag just har lagt över total 35-gigabyte workbook, det vill säga hela min tematiska fördjupning.

 Det finns självklart en lösning, men det är aldrig kul när något eller någon som man förlitar sig på sviker.

  Hemsidan går framåt på gott och ont. Jag får inte lägg in ett text-block under det nuvarande välkomnandet, Sanny gav mig bra feedback och jag designar så snabbt jag orkar och kan.

 För övrigt finns det nu två stycken workbooks, detta är nu min personliga blogg. Rörigt? Jag börjar i vilket fall känna mig väldigt redo för helg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar