söndag 30 september 2012

Workbook - 27/09


Dags att börja tänka på hur man ska pitcha denna tid. Hur pitchar men fyra veckors erfarenhet, ny plattform, fördjupande kunskaper, arbetslivserfarenhet och nya kontakter i branschen.

Man använder Indesign.

Det kan vara en bra idé att fokusera på att få ett bra avslut av detta block, inte bara för att göra en, för skolan, värdig presentation utan för att framför allt se helheten av vad som faktiskt hänt under denna tid.












































Idag ska det göras så kallade faksimiler. Indrag från gamla eller kommande nummer, i bildform, för att marknadsföra.

Överlag var de väldigt nöjda med mitt upplägg vilket känns väldigt bra och ger mig en känsla av att jag gjorde ett gott val som tog initiativet att ta ut svängarna lite. Samtidigt som jag måste ha lärt mig en del, eftersom jag uppfyllde deras krav.

---

Förproduktion av flera Kultursidor med fria händer. Här ska hämtas material från TT.

Inga klagomål eller direkta invändningar alls. Lennart sa rakt ut:
"Du har fattat hela grejen, det ser skitbra ut."





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar