tisdag 22 oktober 2013

Ögonblicket optik Ab:s annonsjobb: avklarat.

Klipp och klistra, som ett proffsdagis?

Med vissa påtryckningar om att annonsens färdigställande sätter jag nu in en lite högre växel. Som tidigare nämt vill jag inte landa på ett resultat som kan upplevas som under det önskade tak som jag personligen strävar efter. 

Dock är detta en väldigt bra övning i att anpassa sin arbetstid till främjande av arbete för av kunden satt deadline.

I brist på färgprinter kan man lägga till i efterhand.

Vidare saknar jag en hel del verktyg för att fullfölja en riktigt påkostad annons (spoiler: färgprinter). Jag ser detta lite som en utmaning och jag designade produkten utifrån dessa begränsningar.

Sammanfattningsvis är nu logotypen är nu vektorbaserad inför framtida potentiella utökningar och jag anser inte att min slutgiltiga produkt bryter emot några satta designmallar för Ögonblicket optik AB.   

Storformats-annons = klar.

I framtiden ska jag göra ett besök och ordna lite bilder ifrån butiken, för min portfolio.

Baksidan får hålla till godo med en A3-version.

A3-version.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar