tisdag 6 augusti 2013

Låt oss koncepta vår tacksamhet!

Palatino linetype, Garamond och Georgia gillar jag, men det får inte bli för upprepat.

Så var kandidaten firad och jag kan inte vara annat än glad att så många ville komma och fira mig!
För att visa min tacksamhet ska jag lägg locket på och koncept fram även ett tackkort, börjar lite diskret med copy-arbetet tror jag.

Kan bli tungt att bräda den förra, men jag kan försöka.

Stående format? ... Kanske inte.

Man ska verkligen aldrig säga aldrig när det gäller gammalt material och projekt man lagt åt sidan. Jag hade nog aldrig trott att dessa bilder skulle få ett syfte när jag tog dem för nästan fyra år sedan.

Så får det bli! Enkelt men ändå en smula dramtiskt.

Resultatet blir en aning mera blygsamt än det förra utkastet, men samtidigt betydligt mera lättsmält kan jag känna. (Lite Pripps blå?)
Nå, fick du denna då?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar