söndag 5 juli 2009

En Bildblogg?

Har en allmän bra känsla för hela den här bildbloggen. Ska pointera att jag rakt ut föraktade bloggar innan jag började med det här projektet (och gör det till viss del än). Ironiskt nog tycker jag det är lite likt mig, lite fördomsfullt gnäll på något tills jag prövar det själv å utvecklar en riktig åsikt.

Den har ju bara varit uppe sen i mars 2009, men enda är det en av de mest raka saker jag gjort på väldigt länge.

Jag letade efter något att göra inom mitt område. Brorsan gjorde hemsidor när han var rastlös, för att hålla sig igång. Kunde inte begripa vad min motsvarighet var.
Det var när jag besökte fotografen Micke Bergs hemsida som det slog mig: (i klartext) "En Sån vill jag ha!"

Inte för att den är Sveriges mest besökta blogg eller något sådant, men den håller mig igång. Den ger mig ett syfte, en anledning till att fota.

Tack ska gå till min bror Robert, utan dig hade det aldrig blivit något.
Som så mycket annat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar