söndag 20 januari 2013

Workbook - 15/1 - Block 4 Slut & Tematiska fördjupning slut?

Embedding av fonter fungerar, på första försöket..!

  Så var den tematiska fördjupningen över, en termin har kommit och gått -betydligt snabbare än tidigare år måste jag säga!

  Det vore lögn att säga att jag inte lärt mig något under dessa 20 veckor, även om det har varit väldigt fritt och öppet i hur man berikar sin tid. För mig har det fungerat, jag har varit irriterad på upplägget mer än en gång, men nu när jag i skrivandets stund tänker på saken kan jag inte låta bli att vara nöjd med resultatet.    

  Självklart så kräver läget att man inte bara vet vad man vill, man behöver även självständigt kunna förverkliga det. Nu handlar det dock om att göra "ett bra avslut" som min första chef sade till mig. 

  Vad ska man göra under kandidatarbetet? Jag vet att jag vill arbeta med Sabrina från min klass och att man gör bäst i att hitta sig ett projektrum för arbetsro.

  Personligen är jag inte orolig, lustigt nog, det känns som om det här kan och kommer bli bra.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar