lördag 27 mars 2010

Att komma framåt

Jag kan nog inte minnas när jag varit såhär uppbokad och samtidigt haft lust för att boka upp mig ännu mera!

Dom senaste två veckorna har varit prövande, jag har avancerat inom körkort och samtidigt arbetat mig igenom ett antal fotojobb. Körkortet först, med en bra lärare kommer man långt och det känns verkligen som man har hittat en nu.
Jag är ju inte den ende med framsteg, brorsan har uppkörningstid bokad. Jag är övertygad om att han spikar den, omöjligt vore väl annat med den fokus han har.

Jag har inte riktigt kommit så långt men jag ska klara det här, har bokat in fem lektioner på fyra dagar för att verkligen klämma ut så mycket som möjligt.

På skolfronten har jag nu sökt två stycken, den jag allra helst vill gå och en liten utmanare.

De andra kräver bilder så jag har samlat en kollektion och printat, om jag någonsin får ändan ur vagnen och hämtar dem.

Skämt å sido så känns det som en relativt stor möjlighet att jag studerar i höst, var och när är ju i allra högsta grad osäkert men det ska definitivt vara med möjlighet till körkort och bil.

Inte för att jag har någon. Man ska ju dock tänka postivt eller hur?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar