söndag 13 september 2009

Att lära sig något nytt.

Kändes väldigt lättare på något underligt sätt att finna att jag mådde mycket bättre detta år än vad jag gjorde tidigare år och månad.

Det känns bra att ha något på gång, att ha ett steg under utveckling, även om det är litet.
Jag hade själv ingen aning om hur viktigt det var att försöka göra något som (praktiskt taget) bevisa för dig själv att du klarar av att lära dig, att utvecklas. Mest av allt att du kan klara av utmaningar.

Är dock inte nyfrälst eller så, menar att jag känner motivation, något som jag inte sett röken av på väldigt länge.
Bland annat fann jag på vägen hem att det skett en bilolycka med polis närvarande. Med kameran i högsta hugg började jag fota för fullt.

Fick påtryckningar av både polis och andra fotografer, om att det inte var något att ha.
Dom har väl olika anledningar, men jag ringde upp lokaltidningen som inte hade hört något alls om det tidigare och var intresserade.
Vi får se om det blir något av dom bilderna, men det viktiga är att försöka och att inte ge upp.
Som min vän sa: "Förloraren ger upp."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar