onsdag 13 november 2013

Lätt att lära, svårt att bemästra (som det ska vara).

Lite grafik får en ny uppgift.

Smått sugen på att förbättra mina kunskaper inom mönster och dess applicerande kontaktade jag en vän som fördjupat sig inom området. Hon tipsade mig om en enkel guide för att ta mina första steg, vilket faktiskt visade sig simpelt att framställa.

Det skall dock sägas att jag nu förstår hur svårt detta område faktiskt är att bemästra, men man ska börja någonstans och för första gången på en allt för lång tid känner jag mig återigen en aning inspirerad!

Mitt första mönster, inte perfekt men kul!

Just mönster i sig verkar vara något mina (före detta) skolkamrater har mycket bra koll på, vilket ändå känns betryggande. 

Själv har jag nu äntligen funnit ett område att applicera det inom som tilltalar mig, närmare bestämt webbdesign.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar