onsdag 16 oktober 2013

Tvättbjörnen får äntligen tala.

Nytt möter gammalt.

Bror min kom med det bra förslaget att bruka fyra stycken A4-papper för att göra annonsen större. En riktigt bra idé! Faktum är att jag har erfarenhet av precis det utförandet från min tid som stop-motionkreatör och det var inga svårigheter då så varför skulle det vara det nu?


Jag röstar på den vänstra...

Jag reformerade formatet till fyra stycken stående a4:a (detsamma som en a3?), lite pillande med fonterna och vissa tecken sen var vi på hemmaplan igen.

Under natten försökte jag utveckla idéen till ett mindre koncept och nu ska jag försöka pitcha in att annonsen är en pratbubbla för tvättbjörnen. Då självklart komplett med samma blåa outline.  


Tvättbjörnen har en röst, efter nästan 30 år...!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar