måndag 19 april 2010

Hoppfullhet

Det känns som om en hel del tomrum är på väg att fyllas, att man vågar testa nya grunder. Det var ett tag sen sist som jag testade gränserna.
Om man ska tänka studiemässigt så var det nog runt 2008 som jag satte mitt förtroende till det akademiska och då fick jag nobben över lag, vilket gjorde mig ytterst frustrerad. Var var min plats? Varför dög jag inte?
Man ska inte grubbla säger min körskolelärare och jäklar vad rätt han har. Undrar hur det kommer kännas att ha körkort i sommar? Jag vågar vara så kaxig, brorsan har visat att det finns ljus i slutet av den tunneln med.

Kommer jag inte in på någon av skolorna ska jag ta det med ro, i så fall var dom inte värdiga mig.

Jag har nog inte varit såhär hoppfull på flera år.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar